Projekto „Financial Literacy – Path to Conscious Consumerism“ logotipo konkurso laimėjimas

Erasmus+ projektą reprezentuojančiu logotipu tapo Lietuvos mokinių kurtas logotipas! Balandžio 22 – ą dieną Zoom platformoje įvyko ilgai lauktas Erasmus+ projekto „Financial Literacy – Path to Conscious Consumerism“ dalyvių, gimnazijos administracijos bei mokytojų susitikimas. Jo pagrindinis tikslas – išrinkti konkurso logotipą, kuris geriausiai atskleistų ne tik projekto mintį, bet ir skatintų kiekvieną prisidėti prie pagrindinio projekto tikslo – gilinti žinias finansinio raštingumo srityje. Šio konkurso susitikime dalyvavo net 57 žmonės, o iš 5 Europos šalių: Rumunijos, Graikijos, Portugalijos, Slovakijos bei Lietuvos, konkursui buvo pateikta 14 logotipų. Susitikimas prasidėjo logotipų pristatymais, o vėliau vyko balsavimas. Tečioji vieta atiteko Slovakijai, surinkusiai 8 taškus, antroji – Rumunijai, surinkusiai 9 taškus, o iš trijų šaunių Prienų ,,Žiburio“ gimnazijos mokinių kurtų logotipų(pirmojo – Jorio Mitkevičiaus, antrojo – Luko Barkausko) nugalėtoju tapo trečiasis logotipas, kurtas gimnazijos mokinių Austėjos Suchockaitės ir Andriaus Grumado, išsiskyręs unikalia detale – buvo pieštas ranka, tik vėliau skaitmenizuotas. Už jį balsavo net 18 žmonių. Džiaugiamės, jog projekte dar kartą nuaidėjo Lietuvos bei gimnazijos vardas ir tikimės, jog iki kitų metų mes, dalyviai, galėsime pasidžiaugti vieni kitų pasiekimais bei tobulinti savo žinias realybėje.

Projekto grupė