Įsimintiniausios mokslo metų dienos Sietle

Pagal 2014 m. prasidėjusią kultūrinių mainų programą su universitetine privačia akademija Sietle, Vašingtono valstijoje, šių metų lapkričio 8-23 dienomis viešėjome JAV. Lydimi mokytojos Dalios Šklėriūtės mes, penki mokiniai, turėjome galimybę apsigyventi amerikiečių šeimose bei stebėti jų mokyklos gyvenimą. Kiekvieną rytą visi susirinkdavome University Prep mokykloje, kurios mokinių bei mokytojų šiltas ir laisvas bendravimas paliko didelį įspūdį, o vėliau vykdavome vis ką nors pamatyti Sietlo mieste. Aplankėme Space Needle bokštą, Pike Place turgavietę, Pop kultūros bei Stiklo muziejus, pamatėme neregėtų vandens gyvūnų Sietlo akvariume, plaukėme laivu į Bainbridge salą, kopėme į kalną. Neįprasta buvo stebėti universitetinės lygos krepšinio ir „gyvas“ amerikietiško futbolo varžybas, grožėjomės naktiniu Sietlu, galėjome išbandyti save ant banglenčių. Didžiausia kelionės vertybe, žinoma, liko bendravimas su bendraamžiais ir jų šeimomis. Norėtųsi, kad jaukus, nesuvaržytas bendravimas taptų ir mūsų gimnazijos kasdienybe Dabar nekantriai laukiame atvykstančių naujųjų draugų – amerikiečių į Lietuvą.